Резултати

еНаука >  Резултати >  Religious Beliefs, Social Values and Business Culture
Назив: Religious Beliefs, Social Values and Business Culture
Аутори: Maksimović, Marijana  ; Blagojević, Milan  
Година: 2022
Публикација: Religion in the global crisis of late modernity
Издавач: Institute of Social Sciences
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7093-254-8 Претражи идентификатор
URI: http://iriss.idn.org.rs/1249/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/601490
URL: https://idn.org.rs/wp-content/uploads/2022/07/IDN_Religion-in-the-global-crises-of-late-modernity_WEB.pdf
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.