Резултати

еНаука >  Резултати >  Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama
Назив: Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama
Аутори: Miletić, Vuk; Ćurčić, Nikola  ; Miletić, Slavomir 
Година: 2019
Публикација: Vojno delo
ISSN: 0042-8426 Vojno delo Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Ministarstvo odbrane Republike Srbije
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 71 br. 2 str. 289-304
DOI: 10.5937/vojdelo1902289M
URI: https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/185
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/602231
http://repository.iep.bg.ac.rs/433/
URL: http://www.vojnodelo.mod.gov.rs/vojnodelo/406/vd-406-2019-71-2-00-Ceo_broj_VD.pdf
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.