Резултати

еНаука >  Резултати >  Specificities of Online Concept in Comparision with a Classic Concept of Marketing Research
Назив: Specificities of Online Concept in Comparision with a Classic Concept of Marketing Research
Аутори: Hanić, Hasan ; Čivić, Beriz
Година: 2009
Публикација: Economic analysis
Specificities of Online Concept in Comparision with a Classic Concept of Marketing Research
ISSN: 0013-3213 Претражи идентификатор
Издавач: Institute of Economic Sciences Belgrade
Тип резултата: Научни чланак
URI: http://ebooks.ien.bg.ac.rs/302/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/602497
URL: http://www.ien.bg.ac.rs/sr-lat/2009-56/2009-12
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.