Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Značaj primene učenja zasnovanog na igri u agilnom upravljanju projektima
Naziv: Značaj primene učenja zasnovanog na igri u agilnom upravljanju projektima
Autori: Savković, Milena  ; Ćirić Lalić, Danijela  ; Lalić, Bojan  
Godina: 2022
Publikacija: Zbornik radova - XXVIII skup Trendovi razvoja [sa temom] "Univerzitetsko obrazovanje za privredu", Kopaonik/MS Teams platforma, 14-17. 2. 2022.
Izdavač: Novi Sad : Fakultet tehničkih nauka
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 209-212
VBS COBISS: 110461961
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/110461961#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/608538
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.