Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of marketing information systems in the future of tourism
Назив: The role of marketing information systems in the future of tourism
Аутори: Mihailović, Branko  ; Popović, Vesna  
Година: 2022
Публикација: The Seventh International Scientific Conference The future of tourism, Vrnjačka Banja (TISC)
Издавач: University of Kragujevac, Faculty of hotel management and tourism
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-89949-65-0 Претражи идентификатор
DOI: 10.52370/TISC22147BM
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/609577
http://repository.iep.bg.ac.rs/575/
URL: http://www.tisc.rs/proceedings/index.php/hitmc/issue/view/12/12
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.