Резултати

еНаука >  Резултати >  Fokusiranje novih multinacionalnih kompanija na globalni „Value-for-money” segment i nove mogućnosti za srpska preduzeća
Назив: Fokusiranje novih multinacionalnih kompanija na globalni „Value-for-money” segment i nove mogućnosti za srpska preduzeća
Аутори: Rakita, Branko; Marković, Dušan  ; Marković, Mlađan
Година: 2019
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 50 br. 4 str. 247-258
DOI: 10.5937/markt1904247R
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/609724
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/26662409#izum.si
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:28462
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.