Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj digitalizacije nabavke u ostvarivanju višekanalne maloprodajne izvrsnosti
Назив: Značaj digitalizacije nabavke u ostvarivanju višekanalne maloprodajne izvrsnosti
Аутори: Bogetić, Zoran  ; Stojković, Dragan  ; Dokić, Aleksa  
Година: 2021
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Тип резултата: Научна критика и полемика
Колација: vol. 52 br. 3 str. 163-172
DOI: 10.5937/mkng2103163B
VBS COBISS: 84343561
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/84343561#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/609798
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:28446
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.