Резултати

еНаука >  Резултати >  Upravljanje odnosima sa potrošačima(CRM) iz perspektive marketinga i informatičkih tehnologija
Назив: Upravljanje odnosima sa potrošačima(CRM) iz perspektive marketinga i informatičkih tehnologija
Аутори: Vasiljev, Stevan; Ilić Milovac, Nataša
Година: 2010
Публикација: Svarog
ISSN: 1986-8588 Претражи идентификатор
Издавач: Banja Luka : Nezavisni univerzitet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. God. 1 br. 1 str. 151-162
VBS COBISS: 3302168
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/3302168#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/611653
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.