Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The importance of applying qualitative methods in surveying consumer behavior and satisfaction
Naziv: The importance of applying qualitative methods in surveying consumer behavior and satisfaction
Autori: Pešić Jenaćković, Dragana S.; Cogoljević, Maja
Godina: 2021
Publikacija: International review
International Review
ISSN: 2217-9739 International Review Pretraži identifikator
Izdavač: Belgrade : Faculty of Business Economics and EntrepreneurshipPianoro : Medimond
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: br. 3-4 str. 116-122
DOI: 10.5937/intrev2103116P
WoS-ID: 000745040700013
VBS COBISS: 55109641
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/55109641#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/612410
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

1
OpenCitations
1
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.