Резултати

еНаука >  Резултати >  Значај критичког размишљања у образовању социјалних радника
Назив: Значај критичког размишљања у образовању социјалних радника
Аутори: Шкорић, Јована Ј.  ; Шкорић, Марко  
Година: 2020
Публикација: Наука и настава у васпитно-образовном контексту - [главни и одговорни уредник Снежана Маринковић]
Издавач: Ужице : Педагошки факултет
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6191-063-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 255-268
DOI: 10.46793/STEC20.255S
VBS COBISS: 23926537
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/23926537#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/614473
URL: https://pfunaucniskup.files.wordpress.com/2020/11/zbornik-sa-udk.pdf
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.