Резултати

еНаука >  Резултати >  Cognitive and affective reactions to nudity in advertising in Serbia
Назив: Cognitive and affective reactions to nudity in advertising in Serbia
Аутори: Ognjanov, Galjina  
Година: 2009
Публикација: Ekonomske teme
ISSN: 0353-8648 Ekonomske teme Претражи идентификатор
Издавач: Niš : Ekonomski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. God. 47 br. 4 str. 33-47
VBS COBISS: 514048410
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/514048410#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/614702
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.