Резултати

еНаука >  Резултати >  Alternativne marketing strategije za novu paradigmu na evropskom tržištu hrane
Назив: Alternativne marketing strategije za novu paradigmu na evropskom tržištu hrane
Аутори: Sudarević, Tomislav  ; Salai, Suzana; Vasiljev, Stevan
Година: 1996
Публикација: Menadžment i razvoj preduzeća - V međunarodni simpozijum, Vrnjačka Banja, 3-5. 06. 1996.
Издавач: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 722-727
VBS COBISS: 514546842
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/514546842#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/614866
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.