Резултати

еНаука >  Резултати >  Innovation in the function of brand strengthening and improvement of product quality
Назив: Innovation in the function of brand strengthening and improvement of product quality
Аутори: Turanjanin, Dragan; Grujić, Milica ; Cvetanović, Slobodan  
Година: 2020
Публикација: Knowledge
ISSN: 1857-923X Претражи идентификатор
Издавач: Skoplje : Institut of knowledge management
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 38 br. 1 str. 137-142
VBS COBISS: 38429961
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/626747
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/38429961#izum.si
URL: https://ikm.mk/ojs/index.php/kij/article/view/1067
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.