Резултати

еНаука >  Резултати >  Applying the RFM Method in Creating Assessing Customer Relations
Назив: Applying the RFM Method in Creating Assessing Customer Relations
Аутори: Kostić-Stanković, Milica  
Година: 2007
Публикација: Management
ISSN: 0354-8635 Management Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 12 br. 46 str. 18-23
VBS COBISS: 164140812
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/164140812#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/630055
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/417
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.