Резултати

еНаука >  Резултати >  Organizaciono strukturiranje reklamnih agencija zasnovano na sagledanim potrebama klijenata
Назив: Organizaciono strukturiranje reklamnih agencija zasnovano na sagledanim potrebama klijenata
Аутори: Kocić, Milan  
Година: 1998
Публикација: Efikasnost transformacije preduzeća - redaktor Dragiša Grozdanović
Издавач: Niš : Ekonomski fakultet, Institut za ekonomska istraživanja
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 295-303.
VBS COBISS: 512386140
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512386140#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/638061
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.