Резултати

еНаука >  Резултати >  The methodological approach to introducing a new fashion brand to the digital market
Назив: The methodological approach to introducing a new fashion brand to the digital market
Аутори: Simić, Milica  ; Despotović, Vukašin; Jović, Marija  ; Labus, Aleksandra  ; Despotović-Zrakić, Marijana  
Година: 2022
Публикација: Proceedings - 2022 International Conference E-Business Technologies, 23-24 June 2022 Belgrade, Serbia
Издавач: Belgrade : Faculty of organizational sciences
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 14-20
VBS COBISS: 69791241
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/69791241#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/654463
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.