Резултати

еНаука >  Резултати >  Razvoj marketing modela personalizacije ponude softverskog rešenja baziran na iskustvu korisnika - pristupni rad
Назив: Razvoj marketing modela personalizacije ponude softverskog rešenja baziran na iskustvu korisnika - pristupni rad
Аутори: Gligorijević, Ema  
Остала ауторства: Damnjanović, Vesna  
Година: 2020
Издавач: Beograd : [E. Gligorijević]
Тип резултата: Извештај
Колација: str. 93 lista
VBS COBISS: 14921225
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/14921225#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/660520
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.