Резултати

еНаука >  Резултати >  Мерење вредности бренда за потрошаче: Емпиријски докази са тржишта прехрамбених производа
Назив: Мерење вредности бренда за потрошаче: Емпиријски докази са тржишта прехрамбених производа
Measuring the Brand Equity for Consumers: Empirical Evidence from Food Market in Serbia
Аутори: Коцић, Милан  ; Маринковић, Вељко  ; Алимпић, Стефан  
Година: 2016
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Издавач: Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 52 br. 35 str. 189-206
VBS COBISS: 312355335
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/666120
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/312355335#izum.si
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0350-2120/2016/0350-21201635189K.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Alimpić, Stefan
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.