Резултати

еНаука >  Резултати >  A new approach to portfolio matrix analisys for strategic marketing planning
Назив: A new approach to portfolio matrix analisys for strategic marketing planning
Аутори: Dobrić, Vladimir; Delibašić, Boris  
Година: 2010
Публикација: Zbornik radova - XII međunarodni simpozijum Fakulteta organizacionih nauka Organizacione nauke i menadžment znanja, Zlatibor, 09-12. jun 2010. - = XII International Symposium, Faculty of Organizational Sciences, Zlatibor, june 09th-12th
Издавач: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 513964186
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513964186#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/670250
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.