Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer experience in the tourism industry - Determinants influencing complaint behaviour
Назив: Customer experience in the tourism industry - Determinants influencing complaint behaviour
Аутори: Jevtić, Jelena; Tomić, Slavica  ; Leković, Ksenija  
Година: 2020
Публикација: Mенаџмент у хотелијерству и туризму
ISSN: 2620-0279 Menadžment u hotelijerstvu i turizmu Претражи идентификатор
Издавач: Vrnjačka Banja : Faculty of Hotel Management and Tourism in Vrnjačka Banja
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 8 br. 2 str. 25-33
DOI: 10.5937/menhottur2002025J
VBS COBISS: 27823369
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/27823369#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/676641
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

4
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.