Резултати

еНаука >  Резултати >  The Adoption of Internet Media as MarketingInnovations in Serbia
Назив: The Adoption of Internet Media as MarketingInnovations in Serbia
Аутори: Perčić, Karolina; Perić, Nenad  ; Kutlača, Đuro  
Година: 2019
Публикација: Management
ISSN: 2406-0658 Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies Претражи идентификатор
Издавач: Belgrade : Faculty of Organizational Sciences
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 24 br. 2 str. 206-220
VBS COBISS: 23363593
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/23363593#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/676756
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.