Резултати

еНаука >  Резултати >  Challenges in tourist destination branding in Serbia: the case of Prolom Banja
Назив: Challenges in tourist destination branding in Serbia: the case of Prolom Banja
Аутори: Perić, Goran T.; Mandarić, Marija  
Година: 2020
Публикација: Економика предузећа
ISSN: 0353-443X Ekonomika preduzeća Претражи идентификатор
Издавач: Savez ekonomista Srbije, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 68 br. 5-6 str. 442-456
DOI: 10.5937/EKOPRE2006442P
VBS COBISS: 23851785
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/23851785#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/676762
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.