Резултати

еНаука >  Резултати >  Маркетинг стратегија у модерној пољопривреди аграра Србије
Назив: Маркетинг стратегија у модерној пољопривреди аграра Србије
Аутори: Стојановић, Владимир; Гајдобрански, Александра  
Година: 2008
Публикација: Економика
ISSN: 0350-137X Ekonomika Претражи идентификатор
Издавач: Ниш : Друштво економиста : Друштво рачуноводствених и финансијских радника : Друштво за маркетинг региона Ниш
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 54 br. 1/2 str. 60-67
VBS COBISS: 160372748
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/160372748#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/690615
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.