Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Мултимодалне перспективе музичке педагогије - мелодијска контура као емотивна граматика у музици и језику
Naziv: Мултимодалне перспективе музичке педагогије - мелодијска контура као емотивна граматика у музици и језику
Autori: Петровић, Милена  
Godina: 2018
Publikacija: Наслеђе
ISSN: 1820-1768 Nasleđe, Kragujevac Pretraži identifikator
Izdavač: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. Год. 15 br. 41 str. 283-297
VBS COBISS: 515750830
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/515750830#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/691781
URL: https://www.academia.edu/113942781/%D0%9C%D0%A3%D0%9B%D0%A2%D0%98%D0%9C%D0%9E%D0%94%D0%90%D0%9B%D0%9DE_%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%A1%D0%9F%D0%95%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%92E_%D0%9C%D0%A3%D0%97%D0%98%D0%A7%D0%9A%D0%95_%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%98%D0%88%D0%95_%D0%9C%D0%95%D0%9B%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%88%D0%A1%D0%9A%D0%90_%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A2%D0%A3%D0%A0%D0%90_%D0%9A%D0%90%D0%9E_%D0%95%D0%9C%D0%9E%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%90_%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%90_%D0%A3_%D0%9C%D0%A3%D0%97%D0%98%D0%A6%D0%98_%D0%98_%D0%88%D0%95%D0%97%D0%98%D0%9A%D0%A3
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.