Резултати

еНаука >  Резултати >  Analysis of the relationship between corporate identity, image and reputation of the company
Назив: Analysis of the relationship between corporate identity, image and reputation of the company
Analiza odnosa između korporativnog identiteta, imidža i reputacije preduzeća
Аутори: Vuković, Milovan  ; Vuković, Aleksandra; Mladenović-Ranisavljević, Ivana  ; Urošević, Snežana  
Година: 2021
Публикација: Tehnika
ISSN: 0040-2176 Tehnika (Beograd) Претражи идентификатор
Издавач: Belgrade : Union of Engineers and Technicians of Serbia
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 76 br. 4 str. 499-505
DOI: 10.5937/tehnika2104499V
VBS COBISS: 44673545
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/44673545#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/692399
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0040-2176/2021/0040-21762104499V.pdf
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.