Резултати

еНаука >  Резултати >  Теорија појмовне промене и наставни модели који промовишу појмовну промену
Назив: Теорија појмовне промене и наставни модели који промовишу појмовну промену
Аутори: Петровић, Весна  
Година: 2007
Публикација: Узданица
ISSN: 1451-673X Uzdanica (Jagodina) Претражи идентификатор
Издавач: Јагодина : Учитељски факултет у Јагодини
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. Год. 4 br. 2 str. 54-76
VBS COBISS: 514978709
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/514978709#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/693483
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.