Резултати

еНаука >  Резултати >  Formiranje cene u međunarodnom marketingu
Назив: Formiranje cene u međunarodnom marketingu
Аутори: Ралетић, Саша; Брканлић, Сандра  ; Мачванин, Ненад; Јањушић, Драган С.
Година: 2011
Публикација: Ekonomija: teorija i praksa
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Претражи идентификатор
Издавач: Novi Sad : Univerzitet Privredna akademija, Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 4 br. 4 str. 95-109
VBS COBISS: 271776007
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/271776007#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/697462
https://unilib.phaidrabg.rs/o:2251
URL: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/271776007#full
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.