Резултати

еНаука >  Резултати >  ЦРМ концепт у функцији унапређења директног маркетинга
Назив: ЦРМ концепт у функцији унапређења директног маркетинга
Аутори: Домазет, Ивана  ; Зубовић, Јован  ; Драшковић, Божо  
Година: 2009
Публикација: Management
ISSN: 0354-8635 Management Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. Год. 14 br. 51 str. 1-11
VBS COBISS: 158328332
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/158328332#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/700008
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.