Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Reforme obrazovanja i lažna slika savremenog "društva znanja" - Liessemnn, Konrad Paul. Teorija neobrazovanosti: zablude društva znanja. 2008. Zagreb: Jesenski i Turk.
Naziv: Reforme obrazovanja i lažna slika savremenog "društva znanja" - Liessemnn, Konrad Paul. Teorija neobrazovanosti: zablude društva znanja. 2008. Zagreb: Jesenski i Turk.
Autori: Gačanović, Ivana  
Godina: 2010
Publikacija: Etnoantropološki problemi
ISSN: 0353-1589 Etnoantropološki problemi Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Odeljenje za etnologiju Filozofskog fakulteta
Tip rezultata: Informativni prilog
Kolacija: vol. God. 5 br. sv. 1 str. 225-230
VBS COBISS: 522071447
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/522071447#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/702321
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.