Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing istraživanja determinanti potrošnje vina na području AP Vojvodine
Назив: Marketing istraživanja determinanti potrošnje vina na području AP Vojvodine
Аутори: M. Gašović; M. Čelić; S. Salai
Година: 2013
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 44 br. 2 str. 103-114
DOI: 10.5937/markt1302103S
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/4680
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/707854
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.