Резултати

еНаука >  Резултати >  Model diskontinualnog uvođenja novog proizvoda na tržište
Назив: Model diskontinualnog uvođenja novog proizvoda na tržište
Аутори: M. Kovačević; L. Kovačević; P. Popović
Година: 1998
Публикација: Total Quality Management and Excelence
ISSN: 1452-0680 Menadžment totalnim kvalitetom and izvrsnost Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 26 br. 2 str. 251-254
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/585
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/712817
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.