Резултати

еНаука >  Резултати >  Image as an element of brand management in tourism (Research on the destination of Novi Sad),
Назив: Image as an element of brand management in tourism (Research on the destination of Novi Sad),
Аутори: T. Gajić; M. Penic
Година: 2009
Публикација: Commnications in Dependability and Quality Management, An International Journal
ISSN: 1450-7196 Communications in dependability and quality management Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 12 br. 3 str. 59-69
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/8007
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/713410
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.