Резултати

еНаука >  Резултати >  Imidž kao element upravljanja brendom u turizmu (Istraživanje imidža Novog Sada).
Назив: Imidž kao element upravljanja brendom u turizmu (Istraživanje imidža Novog Sada).
Аутори: T. Gajić
Година: 2009
Публикација: Zbornik naučnog skupa 2, Savremene tendencije u turizmu, hotelijerstvu i gastronomiji 2009
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/8004
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/713414
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.