Резултати

еНаука >  Резултати >  An Application of K-Means Clustering for Customer Segmentation in one Luxury Goods Company
Назив: An Application of K-Means Clustering for Customer Segmentation in one Luxury Goods Company
Аутори: H. Stefanović; S. Janićijević; G. Bjelobaba; A. Savić
Година: 2019
Публикација: , Proceedings of 11th International Scientific Conference Science and Higher Education in Function of Sustainable Development
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 15-21
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/8530
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/713643
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.