Резултати

еНаука >  Резултати >  Role of Marketing and Social Networks in Improving Business Effectiveness
Назив: Role of Marketing and Social Networks in Improving Business Effectiveness
Uloga marketinga i društvenih mreža u povećanju efektivnosti poslovanja
Аутори: Becić, Sonja; Stojanović, Miloš  ; Nikolić, Milena  
Година: 2018
Публикација: Ekonomika
ISSN: 0350-137X Ekonomika Претражи идентификатор
Издавач: Society of Economists 'Ekonomika', Niš
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 64 br. 3 str. 77-88
DOI: 10.5937/ekonomika1803077B
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/716519
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/8216
URL: https://scindeks.ceon.rs/Article.aspx?artid=0350-137X1803077B
http://www.ekonomika.org.rs/sr/PDF/ekonomika/2018/Ekonomika-3-2018.pdf
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.