Резултати

еНаука >  Резултати >  Етички аргумент у прилог плуралистичком приступу подстицања креативности у образовању
Назив: Етички аргумент у прилог плуралистичком приступу подстицања креативности у образовању
Аутори: Ђуришић-Бојановић, Миросава 
Година: 2011
Публикација: Zbornik rezimea sa Međunarodnog naučnog skupa "Darovitost i moralnost, Vršac, Arad, 01. juli 2011. - [organizatori] Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača "Mihailo Palov", Vršac ... [etc.]
Издавач: Vršac : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača "Mihailo Palov"
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 65-66
VBS COBISS: 520974487
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/520974487#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/719312
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.