Резултати

еНаука >  Резултати >  Robne marke kao smernice marketinškog razvoja
Назив: Robne marke kao smernice marketinškog razvoja
Аутори: Veljković, Biljana  ; Petrović, S.; Leposavić, A.
Година: 2005
Публикација: Zbornik radova - Savetovanje o biotehnologiji, Čačak, 25-26. februar 2005. godine
Издавач: Čačak : Agronomski fakultet
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 27-32
VBS COBISS: 516195221
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/516195221#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/723279
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.