Резултати

еНаука >  Резултати >  Faktori maloprodaje u pozicioniranju brenda
Назив Faktori maloprodaje u pozicioniranju brenda
Аутори: Filipović, Vinka ; Kostić-Stanković, Milica  ; Joksimović, Iva
Година: 2010
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Jugoslovensko udruženje za marketing JUMA : Privredni pregled
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. God. 41 br. 4 str. 229-236
VBS COBISS: 1024431760
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/1024431760#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/724316
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/613
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.