Резултати

еНаука >  Резултати >  Identifying market opportunities and developing targeted value offers
Назив: Identifying market opportunities and developing targeted value offers
Аутори: Miljković, Ljubomir; Pušara Lukić, Aleksandra B.; Miljković, Aleksandar
Година: 2012
Публикација: Proceedings - 3rd International Conference Application of New Technologies in Management, ANTiM 2012, Belgrade, Serbia, 19-21 April 2012
Издавач: Novi Sad : Faculty for Education of the Executives : = Fakultet za obrazovanje diplomiranih pravnika i diplomiranih ekonomista za rukovodeće poslove FORKUP
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 870-875
VBS COBISS: 512047005
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512047005#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/730797
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.