Резултати

еНаука >  Резултати >  Основе бренд менаџмента - изазови креирања и управљања брендовима у пословању
Назив: Основе бренд менаџмента - изазови креирања и управљања брендовима у пословању
Аутори: Мандарић, Марија  
Година: 2023
Издавач: Врњачка Бања : Факултет за хотелијерство и туризам Универзитета у Крагујевцу
Тип резултата: Уџбеник
ISBN: 978-86-89949-75-9 Претражи идентификатор
VBS COBISS: 113509641
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/113509641#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/735338
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.