Резултати

еНаука >  Резултати >  Digital marketing techniques for promotion of "Infrastructure of Serbian Railways"
Назив: Digital marketing techniques for promotion of "Infrastructure of Serbian Railways"
Аутори: Stojanović, Danijela  ; Stanisavljević, Nenad; Jovičić, Elena  
Година: 2021
Публикација: Book of Extended Abstracts - 2021 International Conference E-Business Technologies, 10-11 June 2021 Belgrade, Serbia
Издавач: Belgrade : Faculty of organizational sciences
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 45-46
VBS COBISS: 52315145
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/739550
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/52696841#izum.si
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/52315145#izum.si
http://ebooks.ien.bg.ac.rs/1706/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.