Резултати

еНаука >  Резултати >  Determinants of household consumption in Serbia: methodological approaches and empirical results
Назив: Determinants of household consumption in Serbia: methodological approaches and empirical results
Аутори: Hanić, Hasan ; Bugarčić, Milica
Година: 2021
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Jugoslovensko udruženje za marketing JUMA : Privredni pregled
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 52 br. 3 str. 197-208
DOI: 10.5937/mkng2103197H
VBS COBISS: 85244169
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/85244169#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/743639
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.