Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing channels in value creation and delivery of cheese in the Republic of Serbia
Назив: Marketing channels in value creation and delivery of cheese in the Republic of Serbia
Аутори: Petković, Goran  ; Užar, Dubravka
Година: 2020
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Тип резултата: Научна критика и полемика
Колација: br. 43 str. 101-115
DOI: 10.5937/AnEkSub2001101P
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/745861
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:29296
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

5
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.