Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The challenges of the new economy in the field of brand creation and expansion
Naziv: The challenges of the new economy in the field of brand creation and expansion
Autori: Milić, Tanja  ; Ilić, Bojan  
Godina: 2006
Publikacija: Предизвиците на новата економија - [научен одбор Гордана Трајкоска...[и др.]] - [интернатионал стееринг цоммиттее Гордана Трајкоска...[ет ал.]]
Izdavač: Битола : Универзитет "Св. Климент Охридски"Прилеп : Економски факултет=Битола : Университы "Ст. Климент Охридски"Прилеп : Фацулты оф Ецономицс
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 151-162
VBS COBISS: 513074586
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513074586#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/746194
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.