Резултати

еНаука >  Резултати >  Print advertising media in economic crisis : a content analysis of two daily papers in Serbia
Назив: Print advertising media in economic crisis : a content analysis of two daily papers in Serbia
Аутори: Ognjanov, Galjina  ; Gligorijević, Mirjana  
Година: 2009
Публикација: Economic Policy and Global Recession. Vol 2
Издавач: Beograd : Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta = Faculty of Economics - Publishing Centre
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-403-1012-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 257-265
VBS COBISS: 514238362
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/514238362#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/755699
Напомена: Nije dostupno u elektronskoj formi
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.