Резултати

еНаука >  Резултати >  Avoiding "marketing myopia" in voluntary blood donation (what is wrong with the promotion of voluntary blood donation)
Назив: Avoiding "marketing myopia" in voluntary blood donation (what is wrong with the promotion of voluntary blood donation)
Аутори: Petrović, Ivana  
Година: 2006
Публикација: Vox Sanguinis
ISSN: 0042-9007 Vox Sanguinis Претражи идентификатор
Издавач: Basel : S. KargerWhite Plains, N. Y. : Albert J. Phiebig
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 91 br. Suppl. 3 str. 4
VBS COBISS: 523832471
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/523832471#izum.si
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/523832215#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/756007
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.