Резултати

еНаука >  Резултати >  Internal marketing concept - the challenge of management in the new millenium
Назив: Internal marketing concept - the challenge of management in the new millenium
Аутори: Ristić, Zoran; Mujanović, Erol; Damnjanović, Aleksandar  
Година: 2018
Публикација: Economic and social development
ISSN: 1849-7535 Претражи идентификатор
Издавач: Varaždin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 383-392
VBS COBISS: 50128143
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/50128143#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/756071
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.