Резултати

еНаука >  Резултати >  Nastanak i značaj brendiranja sa osvrtom na primer vinarije "Čoka"
Назив: Nastanak i značaj brendiranja sa osvrtom na primer vinarije "Čoka"
Аутори: Knežević, Rade; Mrdak, Gordana; Knežević, Željko
Година: 2017
Публикација: Zbornik radova - Peta međunarodna konferencija Pravo, ekonomija i menadžment u savremenim uslovima LEMiMA 2017, Beograd, 2017
Издавач: Beograd : Univerzitet "Union-Nikola Tesla" : Fakultet za poslovne studije i pravo : Fakultet za strateški i operativni menadžment
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 61-68
VBS COBISS: 512641437
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512641437#izum.si
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512654237#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/757040
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.