Резултати

еНаука >  Резултати >  Organizational determinants as antecedent factors of export marketing strategy archetypes of agri-food firms : a three country analysis
Назив: Organizational determinants as antecedent factors of export marketing strategy archetypes of agri-food firms : a three country analysis
Аутори: Radojević, Predrag; Manić, Slavica  ; Churlei, Edward; Hatzithomas, Leonidas; Suluburić, Adam
Година: 2022
Публикација: British food journal
ISSN: 0007-070X British Food Journal Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 124 br. 4 str. 1400-1418
DOI: 10.1108/BFJ-03-2021-0217
WoS-ID: 000695569700001
Scopus-ID: 2-s2.0-85114458363
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:29618
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/758425
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

2
SCOPUSTM
1
OpenCitations
1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.