Резултати

еНаука >  Резултати >  Die Humanisierung des Autos - Zum Metapherngebrauch in Automobilzeitschriften: zwischen Verkaufsstrategie und Denkstil
Назив: Die Humanisierung des Autos - Zum Metapherngebrauch in Automobilzeitschriften: zwischen Verkaufsstrategie und Denkstil
Аутори: Vujčić, Nikola  
Година: 2022
Публикација: Lipar
ISSN: 1450-8338 Lipar Претражи идентификатор
Издавач: Kragujevac : Univerzitet u Kragujevcu
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. XXIV br. 80 str. 167-184
DOI: 10.46793/LIPAR80.167V
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/761139
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18210
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Vujčić, Nikola
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.